Thursday, May 26, 2011

Beautiful Night :)

Perjalanan rasa macam bertahunn lama , dlm dada dah dup dap dup dap *
macam nak kejar laki jee kan . a`ah , macam dlm cerita tuu . hindustan ke , korea ke , ape2 je laaa . asal cerita yg kejar2 sebelum naik flight tuu . haha XD
semata - mata na dapatkan anda princess yg baru cukup umur ! :PP

Amalina Farhana Zakaria :)

Happy bufdei girl . Sorry about last night . Sengaja xnak wish . Kununnyee kedit nak habis kan . haha
tersiksaaaa I tauu . muhahahaah =))
btw , glad to see your tears . Sekurang - kurangnya you terharu kami syg anda kann . haha ;)





G mana2 pun , kalau xdee mereka , hidup saya xlengkap .
macam air laici yg xdee buah laici . haha ;DD

nak bertolak dahh .
Doa kan keselamatan kami . tskk tskk tskk .
haha :P

Bubye melinnnn , do take care :(
macam dh xjumpeeee . haha =))

merasaaa tinggi laaaa saya . haha
p/s : bi , sapo sruh paka kasut flat jahh . pade muko woooo ~
muhahahha ;))

Sebelum boleh keluar malam nie , macam2 saya rasaaaa -.-
first , my mom ata nk balik kg . so xleyhh join . saya siap nangis air mata darah . satu sekolah tngk saya nangiss . memalukan sggh ! -.-
balik sekolah jee kakak saya kata " dik , xjadi balik kg "
yeahaaaaaaaaaaaaaaa ! akhirnya , sampailah saya kat airport tuuu ;)
sebab tuu laa , kalau nak apa2 , jangan gopoh gapah . sabar . tapi saya xpandai sabar :)
lagi , apa yg kita harap xselalu dapat . macammmmm -.-
tkpe lah , suka hati AWAK =,=

- Having such a beautiful night with them <3 -