Monday, March 12, 2012

Oh baby Its beautiful


Assalamualaikum :>
Hari ini dah boleh nk memhitung hari. hari apa? hari raya pun boleh haaa :p hihi
adaaa trengg tengg tengg ampat hari lagi. Orang kata prempuan kalau ckup 17 tahun dah boleh kawin. haaa dah boleh tahuu. adik2 yg belum cukup umur sila tunggu K hehe



senanya lambat lagi bufdei tapi orang kata kalau benda baik ni elok dipercepatkan (Y) hihi
Birthday cah - 8 march :)
Molon - 18 March :)
itewww punya ..........


Malina tak ada sini :(


game. weeeweee tapi kalah -.- K

masak spageti beramai-ramai. Its heaven u knowww
ahaksss :p

saya memang dh lama pkai tudung labuh canggituu. lama dahhhhh (Y)

dah banyak lagi dan tk tahu nk ckp thanks macam mana. hanya Allah je tahu mcm mana saya syg semuaaaaaaaaaaaa ! <3
macam biasa saya tk suka taip pnjang- pnjang. entah. tak sukewww lewww . haha
harini best I tell chuuu ! BEST <3 thank you again lovesss .


No comments:

Post a Comment