Saturday, May 5, 2012

Treasure Rainbow

Assalamualaikum dan selamat pagi :D
hari ni semua org tngh belajar addmaths. saya je terkandas kat sini. sebab.... gigi yg omey ni buat hal. 
tsktsk :(
petang nanti nak balik hostel dah huuuu. dulu excited nk blik hostel sebab...... 
sekarang, entah lah. rasa .. tk tahu rasa apa tapi susah nk cakap. 
dulu, semua dah perfect. tiba2 ada satu peristiwa yg jadi. 
sekelip mata semuanya berubah. Dan saya....
hilang saya punya rainbow yg selalu buat saya senyum, buat saya marah.. tapi marah
 sayang :') 
sekarang rasa mcm hitam putih je cerita saya .. tak ada yg menarik, hati pun dah tak berbunga. dan saya belajar terima apa yg dh jadi takdir saya. Mungkin ada hikmahnya. Ya, ada hikmah.. Insyaallah :) 
Khamis ni dah exam midyear. hari first exam tu birthday mak. dia kata nk straight A sebagai hadiah ~ 
kemain -.-"
bukan tak mungkin tapi huuuuu macam nk menggapai bintang kat langit je, jet belum isi minyak lagi ni haaaaaaaaaa :\
ohh satu lagi yg saya belajar , tak perlu terhegeh-hegeh. Kalau someone betul betul nak awak ada di sisi dia. Dia akan cari. tak perlu awk kejar dia. Diri sendiri , tolong ingat ni ! ~.~ huaghhhh 




"Every day, I think about texting you first. But then I think, "If you really wanted to talk to me, you'd text me first." - Twitter
ni dah bulan 5, saya dh tk bnyk masa nk fikir psal awk. saya nk capai saya punya bintang. Khas untuk wanita yg saya sayang . Zaliha bt Samad :'> 
Pray for my PKBS 2 baby ! <3