Sunday, August 24, 2014

Matriculation days


Well, hai 
Lamanyah tak update blog. Last update masa kat matrik dulu bajet sedih sebab dah nak berpisah dengan kawan2 kat matrik hahahaha kunun.
Kat matrik memang la best em best la kalau lupakan yang belajar kat sana lagi cepat dari bullet M16 keluaq hahaha kawan2 pun macam macam ragam boleh jumpa. pelbagai perisa gittew 
balik Kelantan ni, gua tanak campur dah dengan mereka yang haritu. sebab pedih tak hilang lagi.
nanti luka dah tinggal parut, bole la kita contact lagi, tu pun tak janji hehe
tapi ada je kawan yang bagi kenangan terindah. Ada, takkan takdek. Thanks guys yang jadik painkiller gua masa kat sana. I'll never forget your deeds! :)


Dalam lecture hall duduk paling belakang.
kalau tak main phone, bergurau. tula kejanya 
kalau cikgu kadir naik sibuk nak carik kertas bajet tengah menulis hahaha
aku rindu, tapi orang kata benda yang lepas jangan dikenang ye dok.
 tapi kenangan apa salahnya simpan.

Ni masa BBQ S1AP7
one of the best day in mah matriculation days













Amanda Lee
Roommate yang paling gua sayang. Mas pun sayang jugak tapi Mas pindah awal sangat sobs
Sya pun. sayang semua ah!
Amanda ni nampak macam sopan tapi senanya sama gila jeee dengan roomate comel dia hahaha bye dia la tempat gua bermanja & main nak hilangkan stress
Mas, mama tersayang tempat bermanja gak
Sya kalau nk mintak nasihat plus gua suka bettei annoykan dia hahaha sorry syafrida
Weiwei, Shao en & yu ting someday lets meet again girls! 


Z,Shah, Ayep,Wan
ni pakwe pakwe dalam S1AP7 yang girls KMNS dok usha hahaha hot wa cakap lu 
eleh 
Diorang ni gila gila so kalau mengantuk belajaq bio boleh cari diorang ah 
Aku tak tahu lepas ni kita jumpa ke tak, tapi aku harap, jumpa. 
korang hidup elok2 tau.

Ni masa Pesta Tionghua & ponggal festival.
Best gilaaaaaaaaaaaaaaa!












C4 aras 1 mates
most of them sporting nak mati. 
pokoknya takkan boring lah hidup kat sana especially weekend.
tengok movie sesama, lepak dalam bilik reramai, celebrate birthday, main belon air sampai basah satu aras.
and makwe lesbo aku Elle Ramli thank you sebab jaga aku. tiap kali nak makan mai heret aku kat bilik. Eya , Eira  dah semua dari bilik C4.1.1 sampai lah C4.1.13!!!  
I'm glad to know all of you! LOVE xx



Syarah dah tanak sebut. hahaha
Wei wei & Ying ying
 I eagerly hope that we'll meet again!
thanks sebab ajar maths and etc etc etc
wei wei, my girlfriend, nanti kita jumpa okay. jangan merajuk dengan i lagi hahaha muah

Girls xx

Aw Yew Chung my handsome prac leader
eleh perasan lettew orang cakap dia hensem 
hahaha
aww thank you sebab ajar i dan semua semua lah
I srsly comfortable talking about everything with this guy

S1AP7 princesses 
hahaha 


Hananon 
sorry dee selalu bully aten. Dee bully tanda sayang senanya lewlz 
Thanks sebab tahan jeeee jadi my babysitter. Thank you ten! I'll never forget chu
thank you for this friendship 


Syarah, kak yong garang aku. Thank you untuk semua semua kenangan yang kau bagi. tak lama dah, nanti kita jumpa lagi! 
Aida, thank you sebab layan jee jokes bodo yang aku buat. Aku rindu kau punya sengal especially masa dalam lab hahaha 




















"ala apa yang nak sedih sangat. lupakan jela."
bukan sedih bang dia macam heart attack tapi more to heart crack. sebab tu susah nak lupa. yela, depan kita kemain senyum
peh depan orang ramai bole pulak dia kutuk kita sambil senyum hahaha
comel betei sis2 ni. sebab tu la, deep inside here I never want to meet some of em again. Got nothing to lose after all.
but beside those rotten bish,still there are some people who I want to keep in my life again :)



Conclusionnya, hidup kat matrik takdek la dull sangat. tapi kena pandai adjust la. Kitorang main je tepung, ada je yang ponteng perhimpunan. Sebab panas sangat kat dataran :(( 
hahahahaha
tapi call mak ok cakap nk dk dalam bilik sebab panas. haaaa
kiranya dosa dengan HEP je la. dengan mak tak kehkehkeh
Kawan kawan yang gua tak mention kat sini, jangan la terasa hati. Kenangan awak semua pun ada gak dalam hati ni cuma kenangan pedih atau manis je beza dia. 
hehehehehehehehehehe 
ramai tanya kenapa lepas matrik habis gua terus senyap. lupa kawan ke?
yelah. gua dah format semua memory. eleh senang korang cakap. mana boleh lupa. 
gua senyap sebab nak healkan hati sendirik. seminggu sekali ada la jugak bukak folder tengok gambar. tapi ada yang gua dah delete terus dalam hidup. dah perit, dah tanak jumpa awak sis. 

With love, Dee. xx




4 comments:

  1. Hai lah awak . Nak nangis kite tau .

    ReplyDelete
  2. hahaha ala ni baru ayat sempoi, bagi ayat jiwang kang satgi. Miss u yong

    ReplyDelete
  3. Hahaha ayat jiwang nanti aku yg tergedik2 kegelian . Hahahaha . I miss you toooooo . Vely much .

    ReplyDelete
  4. hahahaha kegelian kau ckp? smpai hati :(
    nanti kita jumpa bby idk when tapi one day ok

    ReplyDelete